30 Temmuz 2008 Çarşamba

ORTAYA KARIŞIK

Geçen hafta,Bursalı Anneler grubumuzun, fuar katılımı nedeniyle bir hayli yoğundum...Ama bu yoğunluğa ve yorgunluğa değdi...Gurubumuz için çok faydalı, bizim için de çok eğlenceli oldu:))


Cumartesi akşamı bir aile dostumuzun,henüz ağzında emziği ile dolaşan biri 17 aylık, diğeri ise 10 yaşında olan yakışıklı oğullarının sünnet düğününe katıldık...Düğün Aslanlar club'ta idi...
Aşkım da ben de çok beğendik mekanı...Ve tabi ki hemen oğluşumuzun sünneti için uygun olabilir,şöyle yaparız, böyle yaparız diye hayallere daldık...Daha kaç sene var ama,aradığımız mekanı buluncaya kadar şimdiden araştırmaya başladık biz :))

Pazar günü,hep birlikte Aqua kaydırak's a gittik:))Meleklerimle ilgili yazı onların sayfasında.

Ve pazartesi, hafta öyle bir başladı ki...Nereye koşturacağımı şaşırdım? Gerçi hep yoğunum, ama yine de bu kadar çok işi başıma nasıl sarıyorum bilmiyorum?


Kimseye, Hayır! diyemediğim için olabilir mi acaba?


Bu seneki, ikinci tatilimiz için , cumartesi günü yola çıkacağız inşallah...
Önce Balıkesirde abimlerde 2 gece, sonra ver elini, İzmir/ Çeşme :))
Yapılacak alışverişler, alınacak hediyeler, gizoş'un mayosu, uğranılıp hayır duası alınacak büyükler, uzun yola çıkmadan önce arabanın bakımı, sonra benim bakımım,saç,baş vs.vs. :))


Bu gün çarşamba, yine çoook sıcak bir gün...Bir yandan çamaşır makinesi çalışıyor, bir yandan ben çıkanları asıyorum...Ve en sevmediğim şey olan ütü ile başbaşayım:(( Yıka,ütüle,bavula koy. Eşimin,benim ve zuzuların kıyafetleri...Mümkün olduğunca az eşya alamaya çalışsam da şimdilik 2 bavul olacak gibi...


Birazdan dışarı çıkıp kalan eksikleri alacağım ve akşam için saçıma fön çektirmeye Ati'ye gideceğim:))))


Eh böyle bir günden sonra beni ancak, bu akşam ki SEZEN AKSU konseri paklar:))))


Bekle beni SEZEN'im GELİİİYOOOORUUUMMMMMMM :)))))))))))))))))


Yarın yazarım konserin ayrıntılarını:))))))

1 yorum:

Elçin dedi ki...

Valla Allah kolaylık versin güzelim zor işler bu işler, hele bavul hazırlamak:))
Ama tatil güzel bak gidin bayılacaksınız denize. Özellikle ağaçların altında yer bulun sahilde, güneşten etkilenmezsiniz...