26 Haziran 2008 Perşembe

TEŞEKKÜR

''Merhaba Banu hanım; öncelıkle cok tesekkür ederım resimler için.Köşe yazınızı okurken cok ama cok duygulandım kısmetse cok yakında bende bu duyguları tadacağım ama daha sımdıden hıssetmeye basladım.Gercekten anne olmak cok ama cok değişik bir duygu şu an garip hisler içindeyım.
Allah ınsallah 6 ay sonra banada nasip etsın. Bu aralar hep Eren'e bakıyorum dua edıyorum ınsallah boyle bır oglum olur dıye, hatta öğretmen arkadaslarla gülüyoruz. Eren'e garanti cok benzıyecek dıyorlar.Ama inanın ben tatlı ikizlerimi tatlı keçilerimi ve anılarımızı hic unutmayacagım.Umarım hayatları boyunca herseylerın en ıyılerıne sahip olurlar.Olcay beye selamlar.:)Bu arada sız çok ıyı, çok tatlı ve çok sabırlı bir annesiniz.'' / Aysun...

Yukarıdaki yazıyı aldım dün...Okudum, sevindim, ağladım...Zaten bu ara yine çok duygusalım:((

Meleklerimin Biliş Ana okulu öğretmenleri ;

Oğlumun aşkı ; Sevgili Aysun öğretmenimiz ( Eren'im isimini söylerken bile utanıyor,başını öne eğip sevgiden parlayan gözleri ile senden bahsediyor :))))

Kızımın ikinci annesi; Sevgili Tuba öğretmenimiz ( Elif'imin tek zayıf noktası ,Tuğba türetmen:)) seni böyle daha çok beğenir deyip, çoğu inadını size olan sevgisi sayesinde, sayenizde kırdım :)))

Ne diyebilirim ki ....İkizlerimi büyütürken yaşadığım bu zorlu yolculukta çok emeğiniz ve yardımınız geçti...Ana okuluna başladıkları ilk günden beri resmen yeniden doğdu meleklerim...
Konuşmaları, yemekleri, birbirleri ile olan ilişkileri öyle düzene girdi ki...
İnanın kendimizi 3 yıldır uğraşıpta bir şeyi başaramamış garip birer anne ve baba gibi hissettik :))

Bir anne olarak...
Zaten anne olan Tuba'cığıma....Ve mutlu haberini alıp çok sevindiğim inşallah yakında anne olacağını öğrendiğim Aysun'cuğuma...Ve Serpil'e ve Gülen'e ve emeği geçen tüm çalışanlara...
Anne minnettarlığı ile sonsuz teşekkürü bir borç bilirim.....

Hiç yorum yok: