16 Haziran 2008 Pazartesi

13 Haziran Cuma

Her sabah olduğu gibi yine Elif'imin öpücükleri ve 'Anneciğim hadi uyan' seslenişi ile saat 06:45 de açtım gözümü :))Hep aynı saatte kaldırıyor beni meleğim, bu nasıl bir dakiklik bilmem ama aslında saatin alarmını kurmasak bile olur,çünkü şaşmıyor hiç kızımın zamanı :))

Eee... Erken kalkan yol alır misali başladım çalışmaya...

Önce meleklerimi ve aşkımı okula işe yolladım...Sonra daha saat 10:00 bile olmamıştı 3 çeşit zeytinyağlılarım hazırdı (Ana yemek yok mangal keyfi yaptık çünkü,z.yağ.lılar ilave:))

Her günkü olağan işlerimiz ve ortalığın toparlanması, sürpriz pasta siparişim...

Fatoş'cuğumun doğum günü için, ayrıca abicime ve fatoş'cuğuma 1.evlilik yıl dönümleri için ve babacığıma,kayınbabama ve de aşkıma, babalar günü için hediyeler aldım:))

Gün akşam oldu, ailecek -yarın yoğun bir gün olacak diyerek- heyecanlı ve huzurlu tatlı bir uykuya daldık.

Hiç yorum yok: