29 Mayıs 2008 Perşembe

FİYASKO ???

25 Mayıs Pazar...
Bursalı annelerim,eşleri çocukları hep beraber Kocayaylaya piknik yapmaya gittik...Gittik'te sağanak yağmur eşliğinde...Aslında yağmur uzun sürmedi ama sevgili Ayşe'nin hazırladığı harika süslemeler ve masalar kullanılamaz duruma geldi haliyle...
Kestel'de bir köfte salonunda yaklaşık 60 kişi :)) doyurduk karnımızı...Sonrada oralara yağmur'un hiç yağmadığını farkettiğimiz Dağakça girişindeki bir mesire yerinde kestik doğum günü pastamızı ve yine yaptık pikniğimizi:))Bozamadı moralimizi hiç bir şey, önemli olan bir arada olmaktı ve muhabbetimiz, gülüşlerimiz,valeybol maçlarımız ve bizimkiler de dahil tüm çocukların neşe ile koşturmaları ile çok güzel geçirdik günümüzü:))
Ve o gün çok üzülen Ayşem için tekrar yazıyorum;
Ayşe'cim...Üzme kendiniiiiii...Bence her şeye rağmen çok güzel bir gündü... Tamam yağmur olmasa, çimlerin üzerinde ve masalarda yemekler yense tam süper olurdu ama...Vardır bunda da bir hayır...
Belki de; o yağan yağmurlar , keneleri kaçırdı :))
Belki bir yerlerde başlayan yangınları söndürdü :))
Belki de; yağmur olmasa, hepimiz duman altında köfte kokulu parfümden sürünemeyecektik:))Ve mahallenin kedileri peşimizden gelmeyecekti:))))))
Ve belki de; toz toprak veya kum her ne dersen adına piknik ve plaj tadını aynı anda yaşayamayacaktık:)))))
Ve belki de en önemlisi bu kadar eğlenmeyecektik:)))
Ne demişler kirlenmek güzeldiiiirrrrrrrr:))))))))))))))) Öptüm seniiiiii arkadaşııımmmmmmmmmmm,üzülmeeeeeee:))) Keşke tüm fiyaskolar böyle olsa :))

1 yorum:

Ayşe dedi ki...

Ah canim benim ya, ben bu yazini nasil atladim :((
Valla biraz zaman gecti bu olayin ustunden ama icimde ukte kaldi, olmadi iste planlarimiz, karisti yagmura doluya.. Yahu hicbiryerde ufacik bulut bile yok, sadece Kocayaylanin ustu kapkara, korku filmi gibiydi o gun :))
Ne diyeyim, insallah bir gun yapariz en guzelinden. Seneye artik :)
Sagol benim guzel yurekli arkadasim, sizin desteginiz olmasa ben belki hala bunalimdaydim :)