4 Mart 2008 Salı

Kitap Kokusu

Bilgi;Tüyap ve Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliği ile Bursa TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen Bursa 6. Kitap Fuarı, 1-9 Mart 2008 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.
Yaklaşık 204 yayınevi ve sivil toplum kuruluşunun katılımıyla düzenlenen Bursa 6. Kitap Fuarı’nda geniş bir konu yelpazesi içinde gerçekleştirilecek konferans, söyleşi, panel, şiir dinletisi ve okuma saati gibi 85 kültür ve edebiyat etkinliğinde 300 yazar, sanatçı, bilim adamı, gazeteci ve politikacı konuşmacı olarak yer alacak; yaklaşık 500 yazar okurlarıyla buluşup, kitaplarını imzalayacak.
Pek çok değerli yazar okurlarıyla buluşuyor.Dokuz gün sürecek olan fuarda Ayşe Kulin, Mustafa Balbay, İskender Pala, Zeynep Oral, Vural Savaş, Ali Sirmen, Ataol Behramoğlu, Sennur Sezer, Server Tanilli, Muzaffer İzgü, Deniz Kavukçuoğlu, Ercan Karakaş, Aydın Cıngı, Erdal Atabek, Orkun Uçar, Aydın Ilgaz, Beşir Ayvazoğlu, Buket Uzuner, Nevzat Çelik, Hasan Bülent Kahraman, Ali Nesin, Ahmet Şerif İzgören…
TÜYAP Çocuk KulübüTÜYAP Çocuk Kulübü kapsamında, yazarlarla söyleşi, okuma saati ve çocuk tiyatrosu gibi 15 çocuk etkinliği yer alacaktır. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği fuarda, Muzaffer İzgü, Nur İçöüzü, Ferda İzbudak Akıncı, Hamdullah Köseoğlu, Süleyman Bulut, Zeliha Akçagüner Sennur Sezer, Nilay Yılmaz Muhsine Helimoğlu Yavuz, Gülten Dayıoğlu gibi pek çok değerli yazar yer alacaktır. ( Alıntı)

Bugün kitap fuarındaydık...Melis ile beraber en sevdiğimiz şeyin yani kitap kokusunun peşinden gittik:))

İyi ki de gitmişiz...Çok güzel bir gün geçirdik.Fuar her geçen yıl daha kalabalık oluyor...Bugün hafta arası olmasına rağmen çok yoğundu...En çok özel okullar-ilk,orta,lise öğrencileri vardı.Bu çok sevindirici zira 'ağaç yaşken eğilir' misali kitap okuma alışkanlığı da küçükken kazandırılmalı diye düşünüyorum.

Fuarda bir çok yeni yayın evi vardı, islami tarz yayın evleri geçen yıllara göre oldukça fazlaydı??Ben tercihimi; Gürer yayınları,YKY ve Cumhuriyet Kitapları,yayın evlerinden yana kullandım.Erdal Atabek'in 'Dürüstlük,Sevgili Çocuğum' adlı kitabını ve zuzularıma hikaye,boyama vs.tarzı kitaplar aldım.

Ve bir kere daha fark ettim,ne mutlu bize ki okumayı seven ve bunun neticesinde de evine her ay en azından 2-3 kitap giren bir aile mensubu olarak, ben bunu okumuştum,aa bunu da ! nidaları ile dolandım durdum:))

Bu sene nedendir bilinmez Remzi Kitabevinin standı yoktu,aradık bulamadık:((

İki sene önceki fuarda; Aydın Boysan ve Metin Uca'ya denk gelmiş, kitaplarını imzalatmıştık.Bu sene olmadı ne yazıkki:((

Ama yine de çoooook güzeldiiiii...Bence sizde bitmeden gidin ve kitaplar arasında kaybolun:))

Hiç yorum yok: