31 Mart 2008 Pazartesi

Bursalı Anneler 1.yıl ve Romantik Aşkım

Biz çok gezenti olduk :)) Ne olacak halimiz bilmem?

Her gece barda gönlüm hovarda olmasakta hemen hemen her hafta sonu bir program ayarlıyoruz...Tak tak tak (tahtaya vurdum nazar değmesin:)))

Elif ve Eren'im benim canım çocuklarım artık o kadar büyüdüler ki ???Biz yemeğe eğlenmeye gidiyoruz diyoruz öpüp ayrılıyoruz, söyledikleri laf şu; Tamam bizde evde eğleneceğiz..Güle güle iyi akşamlaaaarrrr:))))))Tabii bu olgun cümlelerin ardında Gizoş ablalarının ve o gece bizde kalan babaannenin rolü çok...

Ha bu arada babaanne bizde kalınca oğlum şöyle bir laf etti ' Senin evin yok mu babaanne? 'Çocuğa öğretsen demez...Anne bir yandan( alt yazıdaki 'yok canım düzelir o ' gafı ) oğlu bir yandan...Ne yapalım en azından içimiz dışımız bir :)))))))

Neyse Kırcı-Vizon Bar'daydık...Bursalı Annelerin 1. Yıl dönümü kutlaması için...Çok eğlendik,çok güldük ve oynadık...Canım arkadaşlarım ve eşleri hepinizi çok seviyoruz.

Ben Aşk Yeniden'i boşuna yazmamışım,aşkım o gece süperdi...
Biz bayanlar peçetelere yazılan istekleri görünce eyvah dedik bir ormancı daha geliyor!! Ama günahını almışım aşkımın istediği şarkı 'Tanju Okan'dan KADINIM'dı...Gözümün içine baka baka oda eşlik etti şarkıya... Ben makyajım akmasın ağlamayayım diye içten dudaklarımı ısırdım şarkı boyunca...Canım benim aşkım kocam...

Bir ara klasik kadın erkek muhabbeti başladı masada,ve her zamanki gibi tartışan taraflar kendi kendilerini haklı bularak bitirdiler tartışmayı...Bir sona ulaşmadı yani:))

Sonra yine şarkılar türküler ve şok şok şok!!! yok aştı kendini artık bu sefer de 'Kayahan'dan BİZİMKİSİ BİR AŞK HİKAYESİ'geldi aşkımdan bana armağan....

Allah allah ???? Tamam her zaman düşünceli,sevgi dolu, ilgili ama bu sefer ????Ah hayır olamaz... Nayır nolamaz...Yoksa yoksa içkiden mi oldu bu romantizim...? 3 kadeh rakı 8 senelik emeğin ve sevginin yerini alabilir mi ?

Sordum; değil dedi, içimden geldi dedi...Karıma iki şarkı armağan edemez miyim dedi....
Rahatladım sevindim...Şimdi en azından romantik kocalığa giden yolun haritasına sahibim...

Sen iste ben sana her akşam bir çilingir sofrası kurarım be kocacım:))))))

2 yorum:

durutarifler dedi ki...

OHHHHH sefanız olsun. Güzel güzel gezin eğlenin bakalım.
Ben de o iki şarkıya bayılırım. Gelseydik bende seninle ağlardım , eğlenmeye gitmiş iki salya sümük tip.

zuzuların annesi dedi ki...

Canım inşallah bir dahaki sefere karşılıklı ağlarız????
:))))))))