17 Mart 2008 Pazartesi

15 Mart cumartesi

Cumartesi saat 11:00 Bursa Hayvanat Bahçesine gittik zuzularımla...Çok güzel bir gün geçirdik...

Çocuklarım benim canlarım, her geçen gün birlikte tatile çıkma ve alnımızın akıyla tatilden dönme umutlarımızı çoğaltıyorlar bizim:)))

Bir yerlerimizi mi kaşısak? Dilimizi mi ısırsak ? Yoksa tahta objeler bulup tak tak tak takırdatsak mı? Karar veremedik, bizde hepsini yaptık:))

Daha arabadan iner inmez annecim elimi tutar mısın?diyen bir kızım:)))...( Zamanın da çarşı pazar vs dış bir mekanda gezerken,değil elini tutmak, hırkasının kapişonundan bile hafifçe tutsak çığlığı basardı)

Aaaa ne kadar güzel pis su ??? diyecek kadar sevecen bir oğlum var benim :)))

Neyse; gezdik dolaştık...Çoğu hayvanın yeni doğmuş yavruları vardı...Ağaçlar tomurcuklanmış,çoğu rengarenk çiçek açmış....Bizimkiler bir oraya bir buraya koşturuyorlar, ben bir yandan,aşkım bir yandan her anlarını ölümsüzleştirmek istiyor ve fotoğraflıyoruz zuzularımızı:))
3 gibi döndük,ben üst kat komşuma gün'e çıktım. Kahraman aşkım zuzularımızla evde kaldı...Yarım saate kalmaz çağrılırım derken, 2 saat oturdum misafirlikte...Süper bir aşkım ve çocuklarım var benim:))

Hiç yorum yok: