21 Ocak 2008 Pazartesi

Hastayız

''Hastane önünde incir ağacı,annem ağaacı
Doktor bulamadı aman ilacı,annem ilacıııı....''
Tamam kabul ediyorum, bu şarkı fazla acıklı bizim durumumuz için ama ne yapayım takıldı dilime işte.
Hastayız...zuzularım ve ben, grip var,orta kulak iltihabı var,mide bulantısı,ateş var, ne ararsanız var.
Ben benden geçtim...onları gördükçe ''allahım onlardan al bu ateşi, öksürüğü,halsizliği,iştahsızlığı bana ver yarabbim'' diye dua ettim , her anne gibi...
Kabul olsaydı duam ,özellikle iştahsızlık kısmının bana verilmesi fena olmazdı aslında:))
Hastalar diye okula göndermedim evdeyiz ya kaç gündür,onlar yesin diye yaptığım her şeyi ben yiyiyorum sıkıntıdan...
Sıkıntı kısmında çok ciddiyim,çünkü artık slogan filan yazmaya başladım ;
''Zuzular hasta, sanki dünya yasta'' .....durum o kadar vahim yani:))

Neyse bugün biraz daha iyiydiler...zuzularım iyi ve sağlıklı olunca, o güzel gözlerinin içi gülmeye başlayınca dünyalar bizim oluyor...........savaşlar bitiyor,barış oluyor,kışlar bitiyor,bahar oluyor??????...e zorlayınca anca bu kadar oluyor....

Allah tüm annelerin ve anne adaylarının yavrularına sağlık versin.AMİN.

Hiç yorum yok: