6 Aralık 2007 Perşembe

İçimdeki ufak kız

Dün beş bayan (bdacs) toplandık...bütün kızlar toplandık toplandık toplandık.....
Havadan sudan,çocuklardan....eşten dosttan lafladık....
Kah dertleştik,kah gülüştük...sadece kadınların anlayabileceği bir frekansı paylaştık...

Meğerse özlemişim.....sorgulamadan , sorgulanmadan konuşabilmeyi....
İncir çekirdeğini doldurmayacak konularda bile , sabırla dinlenip, ''piş piş'' lenmeyi....

Gün geçti.... akşam oldu vedalaştık...ayrıldık...

Eve geldim...... içim bir garipti, hüzünlüydüm....aslında güzel bir gün geçirmiştim gülmüştüm...bulamadım içimdeki boşluğun sebebini...aslında ben hüzünlenecek neler neler görmüştüm..?

Sonra birden dank etti....içim acıdı...cız etti...

içimdeki ufak kız Anne'sini özlemişti...

gülmüş , konuşmuş , dertleşmiş, sırlarımı paylaşmıştım....ben aslında her cümlemde Anne'mi

aramıştım.... ağladım...ağladım...kaderime ağlandım... ama hayat böyle idi, ölüm allahın emri idi...

çocukların odasından gelen bir ses , içimdeki ufak kız ı birden bire büyütüverdi....

ANNESİİİİİ yanıma gelsene.....

koştum içeriye kızıma sarıldım, az önceki halim için kızdım kendime ,darıldım....

belki annem yoktu artık , ama kızım vardı benim....ve bende onun kıymetlisi ...onun ANNE si idim....

4 yorum:

nuray dedi ki...

Allah sevdiklerinizle birlikte uzun bir ömür nasip etsin , benimde 9 a,5 aylık bir kız ve bir oğlum var ,

ikizlerimin annesiyim.. dedi ki...

annesizlik ve bizzz....bende annesiz büyüdüm banucum hemde 6 aylık kaldım yaman ellere.çok zor yıllardı yüzümün içten güldüğü anlar sayılıydı.allaha şükür karşıma eşim çıktı vede peşine kızlarım allah onları bize bağışlasın arkadaşım...elden başka bişey gelmiyor ölüme çare bulunmuyor....

Mutluveumutlu dedi ki...

Merhaba, mailin için çok teşekkür ederim. maiili görürü görmez bloğuna geldim. Allah bağışlasın çocuklarını.
Allah sana uzun ömürler versin, çocukalrınla beraber sağlıkla huzurla nice yıllarınız olsun.

Ebru Oğuş dedi ki...

selam, cemile sayesinde bakıyorum bir ikidir zuzularınıza çok tatlılar, ikiz ikizi de çekiyor haliyle:-) sanırım yaşları yakın benim kuzularımla, okula da gidiyorlar, tecrübe paylaşımı yapmak isterim karşılıklı fırsat buldukça:-)
sevgiler,
ebru