6 Mayıs 2009 Çarşamba

AŞUK İLE MAŞUK ...



Ve bu sabah,aşkımdan bana...
Gerçi o öyle olduğunu söylemedi ama?
Sanki erkenden alınmış bir 'anneler günü hediyesi' tadında.

Aldım....Sevgiyle,aşkla,sevinçle kabul ettim...
Öyle mutlu oldum ki,verdiği sözü unutmamasına...

Dün gecenin bir yarısı ben uyurken...
Hemde önden 4.sıra...
4 Haziran Perşembe saat:21:00 da,
Kültürpark Açık hava Tiyatrosun da...
Aşkım,ben ve SEZEN:)

***

Ey sözünün eri,romantik sevgili...
Ben şimdi sana,unutmadığın ve beni hiç bir zaman yanıltmadığın için....
Yine yine yine teşekkür etsem...
Üstüne birde kocaman SENİ SEVİYORUM desem....
Allasam pullasam,yazsam,döktürsem...
Ya da hiç bunlarla uğraşmasam,

Sen her zaman ki gibi,sadece akşama eve gelsen...
Aşkımı görsen...Sevgimi işitsen...Elimi tutsan...Kokunu duysam...
Aşukla,Maşuk olsak...

Ama?
Ooffff yaaa!!!
Daha akşama çok var:))

7 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım benim şimdiden iyi eğlenceler size.
Bende çok severim kendilerini. benim için de mest olursun dimi o şarkıları dinlerken.

SMİLENA dedi ki...

sabret az kaldı.harika demek konsere gidiyorsunuz....
kıskandım.. :((

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

geçen sene 9 mayıs da bostancı gösteri merkezinde konseri vardı ...12 mayıs benim doğum günüm ve ben kendi kendime doğum günü hediyesi aldım ve tek başıma konsere gittim :)

müthişti...kameralar salondan çıktığı anda bambaşka bir kadına bürünüyor...mustafa ceceliden unutamam ı dinlemek ayrı zevk verdi...

sezen yol arkadaşım parçasını söylerken benim içinde dinle lütfeeen :)

ve sana tavsiye imkanın varsa ses kayıt cihazı götür mutlaka ...cep telefonla kaydeden resim çeken çok kişi vardı..ben hala dinlerim cepten arada :)

bu aşkınız hep artsın ...huzurla sağlıkla

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ben de aynı hediyeyi bekliyorum ama eşim Sezen sevmeyen nadir yaratıklardan. Çok romantik gerçekten, benim için de dinle Sezen'i.

estasarimelif dedi ki...

çok yoğun ve aktif bir hafta geçireceksin yani banucum.allah kolaylık versin.hafta sonu için bol kazanç diliyorum.tüm ürünler satılır ve tükenir umarım.bu sayede bağışlanacağı yere de büyük yarar sağlar.koruparka uğramak isterim.ama malum anneler günü.iki annenin de annem ve eşimin annesi bizi bekler.eğer fırsat bulursam seve seve gelirim .bu sayede yüzyüze tanışma fırsatı da bulmuş oluruz.gerçi iki adım yerde oturuyoruz ama...yorucu ama faydalı bi hafta sizleri bekliyor.herşey gönlünüzce olsun.kızını ve oğlunu şimdiden kutlarım.

Meleğin Dünyası dedi ki...

Walla çok özendim.Ben de Sezen hayranıyım.Bir gün eşim bana da böyle bir sürpriz yapar mı acaba:)
Şimdiden iyi eğlenceler diliyorum...

zuzuların annesi dedi ki...

*Dilekcim olurum tabii ki:))

*Semracım sizide bekleriz:)

*ELÇİN en iyisini yapmışsın süper bir doğum günü hediyesi gerçekten:)
Tavsiyelerini dinleyeceğim...
Amiiin canım:)

*Ordan Burdan Hayattan,hay allah?Eş sevmeyince zor tabi üzüldüm..
Tabii ki dinlerim aklımdasın...
Sevgiler...

*Elif teşekkürler,inşallah canım...
Bende 15:00 den sonra ancak standda olabileceğim...Aklında olsun yinede:)

*Meleğin dünyası,yapar yapar :))
Teşekkür ederim...