13 Kasım 2008 Perşembe

YAZMAK ÜZERİNE...


Sevgili arkadaşım,Mutlu ve Umutlu sormuş efendim...
Ey Zuzuların Annesi ; NEDEN BLOG YAZIYORSUN? diye:))))
E cevapsız soru kalmasın dimi ama? Hatta 3 yanlış bir doğruyuda götürmesin...Hepimiz geçelim sınıfımızı???Tamam, belli ki dağıtmaya meyilliyim, toparlayayım...Başlayayım...
Bunu siz istediniz.....Nı hı haaa haaa haaa ( Kötü gülüş:)

Soğuk geçen bir sonbahar mevsiminde, 2007 yılının Ekimindeyiz...
Banu kişisinin*, annesini kaybetmesinin üzerinden 11 ay...
Zuzularının Ana okuluna başlamasının üzerinden 4 ay geçmiştir...
Uzun süren bir hastalık ve koşturmaca neticesinde 'Esas Alem'i seçen annemin yokluğuna alışmaya ve doğdukları günden bu yana, nefesim ve yaşam sebeplerimin en büyüğü olan zuzularımın okula gitmesiyle hayatımda oluşan büyüüüük boşlukları doldurmaya çalışmaktaydım...
O dönemlerde ve yine o güne kadar internette, yemek tarifleri, haberler, mailler vede sayılı bir kaç bloğu sessiz sedasız izlemekle yetinen bendeniz, okul yıllarımdan kalan günlük tutma olayını sanal ortamada taşımaya karar verdim ve blog dünyasına katıldım...
Çoğu bloggerın başlangıç hikayesinde olduğu gibi...
Sanki, blog yazmak için anne olmak beklenirmiş gibi...
Sanki, anne olunca, insan duygularını daha bir anlarmış, daha bir laf yaparmış ağzı dili...
Bende ilk ikizlerim için yazmaya başladım...
Ahh o çocuklarını anlata anlata bitirememek,her hareketleri, her halleri ile bu dünyada tek olduklarını zannetmek...
Sevmek çok sevmek...
Aslında içten içe istenen, hayatlarında unutulmaz bir yer edinmeyi istemek ...
Sonra, hem çocuklarım, hem sevdiğim, hem sevdiklerim için anılar biriktirmek...
Yüce Atam bile 'BENİ UNUTMAYINIZ' derken ve gayet insani bir zaafla bunun endişesini taşırken...Kendi adıma,kendim için istediğim, bir gün bu hayattan göçüp gittiğimde çocuklarım ve sevdiklerim için unutulmamak ve onlara fazladan bir şeyler belki bir söz, belki bir 'demek şu anda şunu hissetmişti' vs.yi bırakmak...
Çünkü biliyorum ki, insan sevdiği birisini kaybettiği zaman öyle az şey kalıyor ki elinde...
O zaman yetmiyor hiç...Aynı albümlere dönüp dönüp bakmak:(
Aynı kısacık kamera görüntülerini başa sarıp sarıp, defalarca oynatmak:(
O ff yaa:(( dedim ben sana Mutlu'cum siz istediniz bunu....
Nasıl başladım, nerelere geldim...Ama sanırım bir şeyleri anlatabildim...
İşte çoğunlukla bundan,yazıyorum,yazıyorum,yazıyorum...
Yani kısaca;Söz uçar yazı kalır...Bu yüzden blog yazılır:)))))
Şimdi ben de ; Sevgili Elçin(Küçük Notlar) ve sevgili http://fikriminincegulleri.blogspot.com/ Bir kadın Güncesi( Fikrimin ince gülleri) ne soruyorum efendim...Bir dökülün bakalım siz niye blog yazıyorsunuz? :))
*Kişi kelimesine, sevgili incegülümden alışılmıştır...Her hakkı kendisine aittir:))))

3 yorum:

Elçin dedi ki...

Amaniiiiiin, sonunda canım deli dolu arkadaşım, Banuuum beni mimlemiş. Heyecan yaptım şimdi ben!!!
Şaka bir yana teşekkür ederim canım, bu konudaki hassasiyetimi bilip, hatırladığın için:)))

Gamzelianne dedi ki...

Banucum, iyiki yazıyorsun.Paylaşmak çok güzel, yazılarını okumaktan büyük keyif alıyorum.Seni tanımak çok güzel ya :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bu sobe için teşekkürlerimi sunar, yanaklarından öperim. En kısa sürede inşallah. Hatta dur hazır girmişken yazayım ben.:))